Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 21, 2008

berangkat blk s.alam..~

<--muke sedey duk s.alam..haha(efy,kay,aku)


bosannye dh kna blk s.alm pg sok..kul9..hurm.bkn sok tp da jd ari nh..xase ape pon aku 3 awi kt kg.cpt sgt mase bgerak.pantas tol..nh seme sala producer tiket tuh r.asal aku nk bli tket jek da abih.tgk?pe da jd kt aku.. stat ct lwt abih ct awl..huhu.tensen..tp dis time aku nek bus nga adik aku..die pun trun kt s.alm.tp aku ase sok nh lebey kurg same jek ngan aku blk ari 2..bile tayar besar kt bus 2 stat pusing..aku pon da stat tdo..hehe.nsb r adik aku sok ckp sorang
nnt.xpon ckp ngan cermin tgkap.sebabnye bile ak da ngantok jgn arap aku nk lyn diemmbebel..tibe2 tringat lak aku time nek bus mse nk blk kg awi 2.ak duk sbelah bdk upsi nh.die nh peramah lak orngnye.so aku wat andaian sndiri dsebabkan die nh cikgu bm..sbb 2 r die mesra alm..tp 2 r cian lak kt dier.asal die bukak mulut nk ckp ngan aku,time tu gak la aku stat ttp mate..tp nk xnk tepakse aku kuatkn semangt bukak mate n lyn die seminit dua..bkn ape..sbb aku lyn die ialah 1)die bkn adik aku, 2)saje la kan nk tnjuk bakat peramah aku jgak.huhu.tp xlame..mate aku xdpt nk tahan ngantok.so tepakse aku surender..ak ase dier pom phm tmbh2 pas aku ckp kt die ak tdo kol4 mlm 2.hehe.hakikatnye sah2 aku tipu die.huahuahua.bkn ape asal aku bgn jek tgk die steady state jek.static..xngantok..heran gak aku ne tao die tlan dadah kafein ke ape kn mse nk nek bus td..aku tnye gak die xtdo ke..die ckp tdo da td even ak xnapak pom die tdo.arap2 die manusia..bukan robot..,"aku bukan robot...",hehe.nyanyi pulak aku..huhu.skang nh da kol 330 am.td aku da trlena dpn tb pas mnum i asam umi bwat.bkn ape.saje nk kurangkn batuk aku nh..mkin mlampau lak da ngan selsema lak join skali..hurm.situasi camni la yg mmbantutkan lg mode aku nk blk s.alm.yela..time2 sakit camni..duk ngn family lg bez..xgitu?lg la bile ingt keje berdoyon2 tgh tggu aku kt sane tuh.hurm.bile pk blk ase cam nk resign jek jd student..hehe.see? aku da taip bnda yg xmsk akal dh nh..yela kl aku resign aku nk watpe?keje?kl jd banquet partime yg aku slalu wat skang nh bley r kn..tp klao nk keje bez2 2 jgn mmpi la..kawen?hoho..benda alah nh ade dlm prancangn aku tp xda la cpt sgt kn...lgpun ak nk kawen nga sape time2 nh?sesape ade jwpn x?......pergh.sib bek save kt draft blog nh.pnt2 aku taep tibe2 tepadam plak c letop nh ha..aku ase aku da mrepek lebey2 da nh dats y die bih batery.so i better stop now..daa~~nk smbung packing brg jap.....

No comments: