Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 1, 2009

aku bkn keibuan..=)

1 hari yg indah...aku kua jln2 ngn my auntie..pas2 stop jap kt mydin..auntie aku nk bli brg..pas2 aku cam bese jaga 2 org spupu ku yg cute lg comel 2 while my aunt crk2 brg...walaopun aku jga dgn dedikasinye but i of my kazen "ilang"..huhu..jenuh la uncle aku crk ank die kt tgh lautan mnusia yg rmai 2..nsib bek jumpe..fuhh..then aku plak bwk kazen aku yg still baby 2 roun2 dlm mydin tu..then lalu la dpn sorang promoter indon nh..
.
.
.
"eh comelnye baby..."tegur promoter 2..smbil main2 ngan kazen aku..
.
.
then die tnye " sape nh?adik eh?ke anak?"maybe die tnye cam2 coz care aku pgg baby 2 dgn caring nyer..
.
.
then aku jwb.."anak sedara.."aku nk jwb spupu kang nmpk cam baby tu kecik sgt xseswai jd spupu aku..hehe
.
.
pas2 promoter tuh ckp kt kwn die.."lar anak..aku ingt adik dier...", so aku pikir..die salah dgr..ataupon die xphm aku ckp ank sedara sbb die org indon..huhu
.
.
aku senyum then trus blah...dlm hati tepikir..ish xseswai lg rupenyer aku ader anak..ngeh3..ok lar 2..xyah kawen awl2...=)

3 comments:

ladyhaneem said...

sesuwai la sangat...hahha

Aisyah said...

hahaha indon tu jeles orang kawin muda sebab laku.ntah2 dia andartu!!

Unknown said...

haneem:gapo hok seswai neem?

putrei:meme pom..dio xleh trimo ore mudo supo aku neh ado anok doh..keh3