Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 1, 2009

ikan bakar tg lumpur....

gmba2 nh kt black stone beach..syg nye aku xda pn gmba mkn ikn bkr kt tg lmpur..huhu





skang nh da bulan 5..meaning that aku dh brmingu2 jgk la da abes praktkal skali gus da abes blaja..hmm..ingt blk waktu prktikal kt gebeng..mmg best..tmpat d mana ctuasinye amat2 len la sgt dgn s.alam..heheh(msti la kn..)..mse aku dpt offer LI kt gebeng..aku pk gak la nk g x..bez ke x kt sne..tp ble pk blk..bile lg aku nk ase duk kt tmpt yg nmenye gebeng kn..actually aku bkn stay kt gebeng..umah aku kt kuantan..ok la..dkt ngn town..cinema..east coast mall..berjaya megamall..n yg salu aku g was..teruntum complex..hehe..g tgk muvi..(tmpat feveret pokchan=))..1st week aku kt sne mmg xtrase life lg..tp bile lme2 mmg best..yg plg aku suke..pantai..kt kuantan byk pntai...and now..aku salu rindu kt ikan bakar tg lumpur..tahla..nk kate sedap..mmg sedap la tp beside that die pnyer envroment kt muara sungai 2 mmg best..deret2 kedai ikan bakar kt situ byk..msg2 nk tarik prhatian customer mkn kt kdai dorang..tp yg salu kitorang g was kdai ikan bakar masak petai ana..kdai die mmg ramai..xkire ari ape aku g..mlm ape kitorang mkn..org always full..hm best kot kt c2..tp first time mkn kt c2..aku xmkn ikan bakar tp ikan siakap msk swit sour if i'm not mistaken..kitorang d bawa n dbelanja oleh Bakar..hehe.pas2 salu la aku g sane..tp xg sndiri..org bwk..hehehe.yela aku mne ade transport duk sane..sgale2 nye ats keprihatinan n jasa baek org2 kt kuantan..hehehe.mcm2 ikan bley pilih..yg aku ingt aku penah mkn ikan pari bakar..aji2 bakar..siakap bakar..n yg lain 2 aku xpasti..tp my feveret is pari bakar n sotong goreng tepung(yg ni bkn bakar)..yumyum!aku jnji nt kalu dpt keje best2..engineer ke(InsyaAllah)..aku bwk dorang seme mkn kt Tg lumpur..(Amin..)

No comments: