Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 2, 2010

Azam Taon Baru....ngeh~~~

ari nh dh masuk ari ke-3 2010...tp aku br jek nk list nh ape azam taon baru..hhehe..mcm nyak jek yg terlist kt medula oblongata nh...tp yg plg utama nye n rase nye yg nh agak rumit sket untuk dcapai objektif nye..which is..kurangkan lemak di bdan..ngahah..tp aku sedya upaya la lksanakan...ingt nk kurgkan mkn..of kos la..(hoho...gud bye my hoby--->chew+swallow=eat),ingt nk increase pgmbilan vege+fruits..(ececcee)..nk wat exercise(tp yg nh xtao la..cam xde mase jek)..tp nk capai azam aku yg 1st nh kena ade disiplin yg amat sgt tnggi...then..next!nk kurangkn melakukn aktibiti buang maser..hehe..cntohnye kalo xde alsan yg signifikan xyah la kua umah..duk jek umah wat sit up..lg baguskn..bkn stakat aku xbuang maser..xbuang petrol n duit skali...tol x?tp kdg2 aku nh yg jenis cpt sakit kepala kalo udara luar xmasuk otak..=)..then..nk mantapkn karier la...jd lebey produktif..haha..yg 2 wat slow2 dlu..keje pon xsmpai sbulan pisang..haha..n 1 more jd student yg "baek"..hehe.taon nh aku dh jd student UPM..but it doesnt mean that uitm bkn di hatiku lg...tp UPM pn bakal dhati jgk nh...tp xlame..stahun stgh jek..ngeh3..arap dpt master dlm mse 1 yeR n half..AMIN...so secare conclusionye...2010 nh aku nk jd person yg terorganised sket la...compare ngn 2009..life aku agak krangkungkang sket la...so skang aku nk plan awl2...wat is shul do wat i will do....hopfully la d umur 24 taon nh(kalo ikt taon n bkn ikut bln)aku leh dpt capai somthing yg mmbangga n memuaskan atiku n everybody around me....=)

1 comment:

Anonymous said...

XSEKO doya ado blog..koya blako azam mu..haha-kay