Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 1, 2010

hepy new year!!!2010

dh agak lame rasenye...bkn agak...tp mmg lame aku x mengupdate blog nh..last time aku post blog bln june n now dh 010110...wow!!be4 we go further talk bout 2010...aku nk flashback my 2009...4 me..2009 bnyk mngajar aku erti life...sgt byk...sbb...dis year aku grad...abis dh zaman pegi klas tep2 ari...adap esaimen n test n mcm2 lg 2(pdhal aku bakal hadap seme nh lagi..ngeh~)..starting of 2009 aku berpraktikal d gebeng kuantan...tmpat yg xprnah aku jejaki b4...best knl tmpt org nh..byk tmpt mnarik kt sne..tluk cmpedak..tnjung lmpur(port ikan bakar)..even aku kt gebeng until 10 april jek but i've got a lot of exprience there...working exp. especially..pas2 aku went trough pnglaman di interbiu...kerja n skang i am working gal n bakal pursuing my study in master of enviromental engineering=)

No comments: